повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Увага! Весь список товарів належної якості на нашому сайті підлягає поверненню та обміну!
Що таке товари належної якості? До товарів належної якості відносяться всі товари, що не були у вжитку, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка.
- ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Щоб погодити повернення товару, Вам необхідно зв'язатися з нами. Повернення товару провадиться на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
- Хто платить за пересилання поверненого товару? У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра чи пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити, за якими здійснювалася оплата.
- ХОЧЕТЕ ЗАМІНИТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зв'язатися з нами. Обмін товару провадиться на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.
- ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ОБМІННОГО ТОВАРУ? В даному випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
- КОЛИ ВІДПРАВЛЯТЬ ТОВАР В ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший вибраний Вами товар.
Повернення товарів неналежної якості
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ ВИ ОГОЛОШИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО ШЛЮБ? Якщо при отриманні товару виявлено бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення або обмін бракованого товару провадиться на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
- ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ? У разі виявлення нестачі товару вартість доставки в обидві сторони сплачуємо Ми.